joi, 15 martie 2012

Even though you're the only one I see

Te văd printre razele soarelui, razele soarelui care joacă pe obrajii tăi si prin părul tău auriu. Mă privești jucându-mă cu ploaia,alergând desculță prin iarba moale... și-mi place așa de tare că nu mă oprești să-mi spui ca voi raci! Și-mi place tăcerea și pustietatea care ne-nconjoară, mă face sa cred că vom rămâne așa pentru totdeauna, totdeauna visând, totdeauna cu tine.... Gândul că m-aș putea trezii mă-nfioară, mă ghemuiesc lângă tine iar tu nu-mi spui nimic, doar mă strângi în brațe, brațele tale mă strâng iar tu-mi șoptești "Hai să mergem înauntru, nu vreau să adormi... o să-mi fie prea dor.." , n-am mai putut răspunde... ți-aș fi spus ca nu plec nicăieri, dar nici eu nu m-aș fi crezut.    





I hope it's gonna make you notice 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu